Det var ett tag sedan




Ja då var det den förste december idag och det var ja minst en månadsedan jag bloggade men har helt enkelt tröttnat på min desine här på bloggen och jag som e så jävla oteknisk kan fan inte göra om den utan får ha dom tråkiga gamla desinerna man kan välja här inne...
Någon som vill hjälpa mig säg bara till tar emot all hjälp och kan lova er hjälper ni mig så kommer jag försöka att blogga varje dag... Vet inte änns vf jag frågar om hjälp bara mina kompisar som läser den ändå men ja kanske nån utanför so läser den eller någon av dm som e tekniska nog haha man vet ju aldrig..

Nää m men jag slall försöka vara duktig att blogga varje dag nu fram till nyår sen efter året får vi se vad som händer...
Denna helgen har varit full med en massa roligheter

Fredagen började med att jag drog ut med malin o sandra var skit roligt och i lördags drog jag ut med mina brudar...
Skulle även haft träffat en sjukt fin kille med men ja det belv nt av denna veckan heller men vad gör det när jag träffade mina tjej kompisar och hade sjukt roligt...

Är dock jävligt besiken på dig gurra du sa att vi skulle hitt apå nått innan du drog tillbaka till lumpen igen och du lovade mig det dyrt o heligt i fredags men du höll fan nt vad du lovade,.. Du sa att du nt ville förlora mig som vän men vf gör du så då aja jag finns kvar här än så länge men fan nt om du fortsätter att göra så fler gånger...

Annars då denna veckan måste jag plugga en massa teori och har världeens tenta på torsdag i försäljning och service pallar fan nt men ändå vad skall man göra...

Aja nu måste jag rusa till bussen eller ja göra ve mig inför skolan först men om en kvart så måste jag gå och här ligger jag med handuken runt håret o osminkad får väl bli att jag för nått med håret o dissar sminket idag blattarna glor kanske inte leka mlkt på mig då haha

Puss eli puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0