Kass på att blogga



Hej hopp gummi snopp !




Ja då ligger jag här i min säng då igen fast påklädd helt denna gången haha och nyser som en och annan
Vet i fan om jag håller på att bli sjuk eller om det e för all dammet som dök upp när vi drog ut en madrass..

 Ja har en fråga nu vart tar alla mina vänner vägen börjar sura o slutat prata med mig nu :S
Aja vet i fan om det e för jag tog med mig malin elelr om det var för att vi satt längre upp på movie night jag hade dess utom grymt ont i min nacke denna natten och fanns knappt två lediga platser där nere så vf skall man sura d¨å?
Jag fattar inget om inget annat men iaf bryr mig e inte sur på nån av er för den delen vill ni sura så varså goda jag pallar nt vara sur iaf ni e välkommna tillbaka när ni nt surar längre...

Men iafall min syster skall ha sitt första sleep over party ikväll så jag har blivit utkastad från mitt egna rum var förvisso min ide men ändå så jag skall sova i min galma älskade säng inatt när min syster har min älskade nya säng som e ap skön  men ändå :P
Aja skall inte vara hemma för ikväll blir det party med Malin i stan ihhhhhhhhh så skoj det skall bli
hahaha ja lika roligt som alltid vi e fan ute i stort sätt nästan varje helg men ändå vi super nt oss redlös fulla alltid utan vi tar det lilla lugna med en dring eller två...
Får se hur många det blir ikväll :P
Skall kanske träffa en av som sötaste med ikväll hoppas jag på iaf för han e grymt fin  ananrs så träffar jag om inget annat max ute ihh

Party för hela slanten slutar jobba för terminen ikväll med o på måndag e det sista dan i skolan innan januarie igen så så har vi "ledig" men har en massa självsturier som skall göras tillbaka sen så e det två prov som väntar på oss som bara vill skrivad om inte tre till o med ;P

Aja slut för min dag i bloggen skall hjälpa syrran med att göra iordning inför ikväll nu

xoxo Pusskalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0