Regn regn och åter regn

Hejsan bloggen

Här ligger jag i bara handuk med en ny duschad hund bredvid mig som tar upp hela sängen typ..
Jag vet att jag e så jävla dålig på att blogga så det inte e sant men jag vet nt har nog inte direkt nått intresse alltid utan det bli lite pö om pö typ :P

aja igår julstädade jag mitt rum tog bara mig hela förmiddagen men ändå nu e här riktigt städat o rent iaf få se hur länge det håller skulle inte förvåna mig om jag måste städa innen jul ändå haha :P slarviga mig liktsom sen var jag på bio med babesen på kvällen och såg Twilight itne för att jag fattade så mkt av den fattade kanske halva filmen men ändå den var iaf se värd trodde den skulle vara mkt mkt sämre.. :P

Aja idag händer det inget spec men ändå får la se kanske väla i veckan om nån hänger med e trotts allt ledig fram tills på fredag ;P

aja nu skall jag göra nåtot vettigt som att snacka med den söta men ändå haha
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0