bahhhhhhhhhhhhhh



Ja det jävla aset valde ragatan i gbg palla det asså säger att han nt vill ha någon låndistasförhållande och att han bara valde mig aldra först e fan  rent sjukt och sen så kallar aset mig hjärtat förrtfarande.. Han kan dra åt helvete och aldrig mer kolla åt mitt håll något mer för då flippar jag.


Men i alla fall så kan detta inte förstöra min lycka för det kan ingen gick beskedet om skolan idag... Och vet ni vad
JAG KOM IN ihhhhhhhhhhh jätte glad nu ju men ja
har inte gjort så mkt mer än så men ja jag e mega glad nu iaf och det har jag varit hela dagen :D

Skall nanna nu för imorron skall jag till väla och köpa mina uggs och en massa annat mamma kollade upp hur mkt lön jag fick och det var mer än vad jag räknat me d:D ihhhhhhhhh

Så pusspouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0