Berg o Dahlbana

                                                                                             Hejsan hoppsan





Ja idag är då allt lite bättre än igår. Ibland har jag en bra dag ibland har jag en mindra bra dag och idag har jag en dag som ja är lite både och. Men det är ändå bättre än igår när jag skrev. Åhh så mkt jag hatar att vara deppig asså blä tar fan verkligen på krafterna. Asså sen när det kommer till kärleken jag blir så sur på alla som fucking ljuger hela tiden jag kan er killar ni e ute efter fitta det vet jag om, sällan man hittar en kille som inte e det. Som igår kväll snackar med en jätte trevlig kille över sms o så som jag träffat en par gånger som jag skall träffa igen vilket jag lovat. Och jag är inte den som skiter i vad jag lovat utan hålelr det men det kan ta ett tag, spec när det gäller killar. För denna killen sa nämligen igår att han trodde inte jag ville träffa han men det vill jag mer än någonting annat men saken e den att jag tror han e en sån kille som jag lätt kan falla för och jag vet om att han nt vill ha något förhållande klart som fan att jag då drar mig undran och drar ut på att träffa han förtillfället ju. Eller gör jag fel med det?
Just nu så känner jag att jag vill ha kärleken igen från en kille (har all kärlek jag behöver från mina kompisar) men ändå alltid lika mysigt att vara ny kär det kan ni inte säga något om för det är den bästa känslan som finns. Men det är som sagt inte det lättaste men ändå kommer jag hitta det eller kommer det var ajag som lever med att hitta alla players killar, ja någon skall ju fasta för dom med och det är alltid sånna killar jag drar mig till fattar inte vf men ja, vill väl ha stora utmaningar eller något :S Men ja sån e jag iallaflal vill ha utmaningar så e det någon som känner en söt kille som ni tror hade varit något för mig så be han ta kontakten med mig alltid lika roligt ;P

Ja men iaf gårdagen då den blev lite bättre när jag fick träffa alla inne istan faktist allt för att jag kanske inte var mig själv hela tiden men ändå jag fattarde det när jag väl var på bussen det var då jag kände att jag var mig själv och mådde som bäst men då skulle vi typ hoppa av :( Sen gå hem sen så ja sen hem igen på rumet och ligg ahär o halvdeppa men somnade som tur ganska så fort men ja iaf.  Tack för ni fick mig att må bra den lilla studen iaf :P

Så just nu lyssnar jag på depp musik typ men som jag älskar men skall dra och plugga lite nu måste ju hålla teorin uppe helt och hållet som sagt så skall fixa det nu har hållt den uppe rätt bra så känner ändå att jag lkan den men ja ändå ;P

Tjingeling ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0