Bra start på dagen eller inte






Så dagen började ju bra med att niklas ringde och väckte mig vid halv 5 tiden jätte roligt då var man ju herligt vaken eller inte så  jag fick sova vidare :D snällt av honom
Men sen hade jag problem med att somna om eftersom världens regn(visade sig vara hagel) oväder drog in över oss buhu hör allt mkt tydligare tyvärr ju pga jag ligger bredvid uterumstaket så det hörsrakt in genom fönsterna osv (man brukar ha plasttak men vi har då plåt tag där hörs mer och värre) men annars e ljudet mysigt att höra på om det e så där lagom vilket det inte var nu.
Men efter långt o länge så somnade jag om och vaknade vid 9 tiden så la kvar i sängen kanske i en kvart sen gick jag upp och kollade mig i speglen för att ta ut flätorna från håret (vilket var underbart att sova med för den delen) och vad upptäcker jag då jo det första jag får syn åp e en bula mitt på överläppen jo ja visst start till munsår :( så sprang ner till mamma och fick tag på salvan till det och skall  snart iväg till apoteket och köpa plåster så att jag kan sminka över det så att det försvinner så fort som möjligt, glad att jag upptäckte det så tidigt som jag gjorde iaf det känns inte så fruktansvärt mkt längre som när jag vaknade för det dunkade i läppen då men eftersom jag e van vid  att vakna med min huvudvärk så tänkte jag ju inte mkt mer på det än så.

Men i allafall detta skall inte få förstöra min helg för dt för denna helgen är uppladdad till ultra mys med vännerna. Så skall fixa mina plåster sen sminka mig sen blir det jobba i 2 timmar sen hem till min Elle pelle så skall vi ha mys/filmkväll hos hennes pappa på rosengården :D wheee längtar redan sen så blir det avgång till dalhem för sexparty imorron och efter det skall vi tjejer be ge oss ut på krogen och göra stan osäker och jag skall även träffa Rasmus ute :)

Och vet ni vad jag vet vad jag vill ha nu och ger mig inte förrens jag har det e det inte en bra sak o gå efter? men ialla fall jag skall göra att för att få det jag vill ha nu :D så önska mig lycka till säger längre fram vad det är jag vill ha men tillsvidare e det bara dom närmsta som får reda på det. Men nu skall jag ner och sättafart på mammsen så vi kan åka till apoteket snart så jag slipper att knarka munsårsslava resten av dagen för det e ju åxå najs lr nt typ ;P

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0