Förvirrad




Denna helgen har varit helt jävla fucking prefekt. Gårdagen började med Sexparty hos therese sen bar det av ner till stinsen där vi satt ett tag sen så kom rasmus ner te stan så jag stack bort på stek o träffade han. Sen förljde han med oss resten av kvällen så vi gick bort till GP där sanna o elle var på vägen kom dom med både fredde, trögboll o rasta med sura miner o sa att det var 20 så det bar upp till shakespears där vi satt till kl 1 då vi stack bor till stek sen stack jag o Rasmus till knutan efter ett tag för vi tröttnade eller ja jag tröttnade på att vara där inne rättare sagt.

För det ena till det andra så e Rasmus skit dukig på att kyssars men ja han vet ju inte om han vill ha mig eller en annan tjej i gbg men han skulle ge mig besked om det imorron men vad fan skall man ställa in sig på? Jag vill så kalrt ha han för ajg börjar gilla han starkt men kan inte tvinga han att välja mig precis han e raka motsattsen mot vad alla mina andra varit inte alls sån kaxig o sånt eller stel och e  så sjukt go så det nt e sant o börjar redan gilla han det e rent sjukt asså

Men i alla fall tillbaka till gådagen tog sista bussen upp till rosengården för att nanna med elle o sanna, när jag kom upp dit glodde danna på film o elle halv sov sen så la vi oss i Elles pappas säng alla tre tillsammans i den tihi mega mysigt var det verkligen får vi göra om oftare flickor. Sen vaknade vi och gick o köpte frulle o sånt käkade o jag stack o jobbade. När jag kom hen så snackade jag med en jävligt förvirrad Rasmus som inte vet vad han vill så imorgon skall jag få besked om han vill göra ett försök på oss eller om han bara vill ha mig som vän. Med min vanliga tur när det gäller killar så väljer han självklart antagligen att han vill vara vän med mig men får väl ta o se hur det blir hoppas han väljer mig så klart...





För jag känner så här
Jag tror jag är kär
Känslorna bubblar inom mig
Det känns så bra
Du och jag, tillsammans
Åh jag önskar
Att det aldrig tar slut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0