Grattis Snuttan



Grattis till Elle som fyller 19 fucking år idag hoppas att du fått en fin dag gumman, blir fira dig satan på fredag whoooohooooooooooo
Då skall det bli party för hela slanten eller ja ialla fall så att vi lever efteråt ;P



Shit jag börjar fan bli gammal :S Snart 20 ahhhhhhh









För övrigt så har denna damen här inte gjort så mkt idag tyvärr men det har iaf hänt någonting :P
Började med körskolan där jag körde en timme och gjorde även en tredjedel av en säkerhets kontroll :S klarade den mkt mkt bra :D weeehooo har typ 2 lektioner till med martin att köra sen skall jag köra med Ronny som e chef och få bokat min uppkörning och uppskrivning ihhhhhhhhhhhh längtar blir plugga teori satan nu kan förvisso den fortfarande men ändå ;P Sen åkte jag hem och pluggade teori satan i det sen vid halvsex körde jag itll väla med pappsen för att lämna in mina glasögin som gått i sönder med det blev reklamering på bågen så fick med mig dom hem igen så skall dom fixa hem en ny eller vad det var tihihi  sen hem igen lagom hemma vid sex ihhh körde hem och tillbaka från väla på en halvtimme och stod ändå och snackade i mellan fem och tio min sen gick jag o sanna till bussen för jag skulle följa henne för hon skulle till dennis och jag träffa malin så kom nyss hem från en random kväll med malin lika yr som alltid haha

Enligt Malin så gjorde jag även bort mig för att jag frågade vakterna om vart en gata låg med det viste som inte se´n gick vi på toa o vet ni vad jag gjorde d'är? Jo jag öppnade en dörr där det satt en tjej på toaletten vadå pinsamt för henne haha sen gick vi in och gapflabbade på andra toan typ båda två

Fan vad jag har oint i min mage från det ena tilld et andra haha men men milkshekens fel typ haha
Ja jag o malin fikade på MC idag haha tack för milkshaken gumman du e ündeber

Nu skall jag snacka med folket på msn och sen glo på film tills jag somnar inget ovanligt alls nä haha :P

Pusskalas

Grattis en gång till ELLE


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0