Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh




Vet att jag skulle haft myskväll med mina flickor idag så vill bara säga FÖRLÅT hoppas ni inte blev sura men vi ses imorron och då har jag en massa saker att snacka om som alltid flickor ;P

Måste även nämna att min bror e så fucking bäst emellan åt alltså :P kärlek te han asså yeeeay syskonen snyggvon 4 life

Men jag drog ut på stan med Malin ist så vi började vår lilla tripp på stinsen som alltid sen drog vi upp te sjukhuset och träffade Rasmus och Robban och två andra kompisar till som sen så va vo med dom ett tag så gick ner med dom till knutan sen så stack de´ras kompisar hem igen med Rasmus och Robban stannade med oss istan :D s¨vi var typ på stinsen sen kom två kompisar till Robban och Rasmus så va dom åxå med oss sen stack vi vidare och efter ett tag så var det bara vi 4 igen för deras polare stack på eget håll för att supa en mass och vi pallade inte så satt på Tazap eller vad det heter (gamla barcelona) sen gick vi ner till bussterminalen efter ett tag och spenderade våra sista 1½ timme där och flummade och så en massa och även lite till (ihhhhh). Mega mys och mega roligt sen träffade jag Munk som jag träffade efter balen där länge sen man såg han men ja snackade ett tag och ¨så sen så ja tog dom bussen vid tio över två :(

Tack för en underbart roligt kväll känner att jag inte varit så här glad på riktigt länge nu :D skönt att vara det igen iaf
Och ångrar verkligen inte att jag tog detta beslutet och drog in till stan alltså :D

Men nu skall jag sova så skriver mer imorgon ;P
Då det blir sexpartaj med flickorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0