Man känner ju sig välkommen




Ja för några veckor sedan elle ja snarare lite mer än en månadsedan kanske så fick jag höra ut av min glama klasskompis Patricia att hon hade blivit bjuden på tjejmiddag hos Nina som även gick i våg gamle klass, det var inte mer med de att jag nt hade blivit bjuden störde mig ingenting på det om jag skall vara ärlig för jag har bara kontakt med Patricia från min gamla klass i nu läget typ. Men så för att omma angående rubriken till inlägget då.
Fick ett sms av Sofie snecker i förmiddags där hon underade vad jag skulle göra just denna dagen så jag svarade med att jag nt skall göra något  så till svars av henne då fick jag detta "Nina skall ha tjejmiddag visste du inte det" så då svarar jag självklart nej har inte hör nått mer än av patricia "men du kommer väl för jag bjuder dig, Nina sa att jag skulle säga till dig". Liktsom OMG ofta man känner sig bjuden då, klart Nina har nt mitt mobilnr men hon har mig på msn så då kunde lika gärna hon bjuda mig själv så jag svarade helt enkelt att jag inte kännde mig välkommen och att om Nina ville ha dit mig kunde Nina själv höra av sig till mig om att jag är bjuden.

Asså när det kommer så i mellan hand känner man sig fan inte välkommen för fem öre skall man göra det får man fa o men säga till själv så man känner att personen vill ha dit en och inte bara jag brr mig inte så mkt men hon kan väl komma ändå om ni tvunget vill ha med henne. För det e just så jag kände när snecker sa det till mig.
Stör mig verkligen på sånna som tror att man kan göra så i mellan hand speciellt när vi i vår klass inte hade den bästa relationen inte jag iaf utan jag var lite så i bakgrunden om det e så man kan säga.

Aja nu skall jag ner och göra smootie :) (får se om det blir gått skall bli riktigt spännande att se och smaka)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ne, jag håller med dig.. då känner man sig inte direkt välkommen. Speciellt inte när det tar så lång tid att ens få någon annan att fråga.



Blev smoothien god förresten ?

2008-10-17 @ 00:51:45
URL: http://nocturnalthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0