Mina Planer i helgen





Jag  har inte skrivit på ett tag ja jag vet men va fan jag pallar nt sitta här o skriva, märker det nu det är roligt dom första dagarna sen blir det mega tråkigt. Men iaf inget  särskillt har hänt sen sist heller...

Men mina planer inför helgen här då ja..

Fredag:

Hemma och glo på film

Lördag:

Hemma o glo på film

Söndag:

Hemma och glo på film

Inget annat händer ju så ja får nöja mig med detta skall väl gå ett antal långrunder med min vovve med för jag märkte att det var riktigt skönt att var aute med han alldels själv o bar agå och lite så bara resa alla tankar i huvudet försvann typ mega skönt skall försöka göra det så ofta som möljigt...

Annars då näää inget börjar plugga på måndag :D

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0