Palla med mig själv






Pallar fan ingenting längre, tårarna bara rinner och det har dom gjort nu hela natten känns det som mer eller mindre, sen så kommer man upp o hinner inte visa sig därnere förrens mamma började dampa på mig utan anledning just bara för att min syster åxå e hemma hon gör alltid det, och jag trycker ner henne så jävla mkt alltid ändå e det jag som alltid hjälper henne med bådre färgning av hår och jag vet inte mer mendans hon inte gör någonting nää inte alls hon gör det snyggt när mamma inte ser som nu hon började även hon dampa på mig bara för mamma gjorde det sen bara kan du inte bara gå nån stans o komma tillbaka senare så vi slipper dig idag typ.

Bra start på dagen asså shit ingen vill ha en hemma jippi typ eller inte vet i fan vad jag skall göra men dom vill inte ha kvar mig här idag så mkt vet jag funderar på att om jag skall gå ner i råådalen o vara där hela dagen eller något. Ja just det det med jag fick nt änns äta något utan det skall jag vänta med tills vi har middag att göra det var mammas ide denna gången inte min ide men får väl göra som hon säger...

Rasmus gav mig svaret igår efter en bra stund när han snackat om vf jag skulle vänta tills efterlovet. Jo då kunde han nt ge mig ett svar för jag kunde kanske inte ge han den kärleken han behövder få, han kanske inte kunde göra mig lycklig eftersom jag grät en massa med (varför vet jag inte men tårarna bara kom när han sa att du kan nog nt ge mig den kärleken jag behöver och jag kan nt se dig o mig tillsammans och jag strulade med dig i helgen för att se om jag kände något för dig vilket jag gjorde) Men ändå ville han träffa henne först för hon kunde vara hans dröm tjej. Men han var inte sugen eller rättare sagt han kunde inte känna sig lycklig i ytterligare ett långdistans förhållande men vf vf ville han då nt ha mig liktsom eligt han själv så hade han gillat mig sen första gången han såg mig men ändå inte kunnat se oss tillsammans (vilket alla andra kan göra) men ialla fall så sa han till slut så att du o jag ensamma på lördag o jag svarar jaja får kanske köpa ,er maskara om jag ändå skall gråta bort all men då frågade han mig om jag inte gillade hans beslut att han valde mig viljet gjorde mig mega glad en gång till :D

Sen gick jag ut med snana och snackade om allti och ingenting typ skit mysigt och roligt Tack gumman det behövde jag verlikligen efter den kvällen sen kommer jag in  igen lägger mig framför datorn och vad ser jag jo värsta långa medelandet från Rasmus

"Lotti. jag har bilder med dig och mej med varan så lyckliga. och det menar jag. men just nu ser jag även en chans att få veta om det är min dröm tjej som jag har sökt efter. kan bara inte missa den chansen. jag är ledsen men det kändes inte rätt för mig att låta mig missta en sådan chans. hoppas du förstår att jag måste få veta, innan jag väljer."

Hur fan skall jag reagera på detta? någon som kan hjälpa mig med att yda det han hade dessutom bara loggat ut men men får väl vänta på att han träffat henne under lovet men iaf så skall jag fråga han senare ikväll när han kommer in om vad han menade med det beslutet helt plötsligt..

Först vet han inte om jag e något, sen e jag något o han väljer mig sen det medelandet jag blir fan knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0