Regn

Tjosan





Reng, Regn och åter ännu mer Regn.



Kan man bli något annat än deprimerad eller eller? typ inte pallar verkligen inte detta. Vaknade typ vid halv 7 tiden av att min älskling kom och väckte mig (hunden alltså) sen så stack han likafort igen :(. Men iaf kunde inte somna om sen på ett bra tag vet inte hur länge jag la vaken och bara kollade men lite för tidigt att gå upp kände jag så mkt har jag inte att göra så, men så hade jag så sjukt ont i huvudet med så det inte e sant och den förklaringen fick jag vid 10 då jag vaknade och rullade upp persiennerna och såg vädret, REGN. Ligger säkert åska i luften med eftersom min huvudvärk inte vill släppa riktigt, men iaf jag pallrade mig upp gjorde mina 5 sitt ups och 5 armhävningar sen gick jag in på syrrans rum och snodde ett par jogging byxor (hittade inte mina rosa mysbyxor :( ) pallar inte ha något annat med detta vädret liktsom.
Annars så e detta ett perfekt mys höst väder men det fattas en sak, och det är någon att mysa med och se på film med osv. hoppas verkligen på att någon kan dyka upp snart men pallar inte söka efter kärleken heller :( Allt blir bara så fel när jag väl hittar någon jag verkligen gillar för jag blir alltid alltid sårad alltid fattar fan inte varför mend et kvittar vad alltid jag som blir sårad.

Aja nu skall jag dra ner o duscha sen skall hon nog se någon film o mysa med vovven

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0