Tog en tripp till väla




Tog en tripp till väla innan idag för att träffa Sara, vilket var super mys fick pratat en massa om allt mellan himmel och jord. Fan va jag har saknat dig gumman, tänk dig bara för nått årsen umgicks vi rätt mkt ändå men inte längre :( sorgligt med vad som kan hända så snabbt :( Men det e roligt att du mådde bra och har det bra med killen och så håller tummen för er två

Satt på bussen hem och tänkte en massa och kom då fra till detta.
Från och med idag så kommer jag skita i killar vill dom ha mig får dom fan komma och ta mig och visa lite intresse för annars så får dom nt mig, e trött på att springa runt o leta en massa sen ingen vill ha mig ändå för jag e för ful osv vad fan nu alla säger om mig.

Någon som e med mig?
Vad händer då ikväll? ingenting på tv ingenting alltså jag får fnatt jag kan inte bar aligga här framför datorn jag tröttnar helt enkelt på allting tycker jag. Allt går fel för mig i mitt liv ingen tycker om mig min ena polare villa tt jag skall dö för jag vill snacka med han vad fan mer skall amn göra lust tilla tt bara försvinna nu
Varför kan man bara inte ssomna och vakna när det blir bra igen eller bara somna och aldrig vakna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0