Tråkigt




Efter väla så hände det inte så jätte mkt precis så jag la bara och glodde en jävla massa och kollade på tv hittade Hannah Montana den serien om en popstjärna som jag glodde lite på har hört en massa om det när mina syskon glor på det så hade inget att göra så gav det en chans tänkte jag. Ganska tråkigt om jag får säga det själv men i alla fall tycker man kanske inte om man är si sodär en 7- 12 år kanske.
Sen gick jag upp och la mig i sängen framför datorn i ca 15 min sen kom jag på vad jag kunde göra så jag sprang ner där nere och tog bort allt smink sen satt jag upp världens tottar i håret och sedan började jag sminka mig ne massa och fixa håret tihi det var något att göra iaf :D

Mega skoj så det var rätt roligt sen så la jag mig vid datan och vadå händer då jo Niklas skriver som jag inte pratat med på typ ett år så snackar med han för  fullt nu eller ja kanske inte just nu när jag bloggar för han käkar men så fort han kommer tillbaka igen iaf :P men i alla fall nu skall jag sluta skriva här för nu kommer snart Niklas tillbaka o pratar med mig men skriver mera senare eller i morgon

vill ni se fler bilder så kolla min bdb där e bilder från steg till steg typ haha :P

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0