Välkommna hit

Ja välkommna till mitt meningslösa liv då




Jag är då en tjej vem får ni lista ut själva, men mitt liv är rätt meningslöst
går bara hemma om dagarna har otur när det gäller kärlek och har inte så många kompisar som jag
litar på till  1000 ändå vet jag inte om jag lita på dessa till 1000...

Hösten har kommit och med den även min depprision, och det hjälper inte att bara springa hemma och glo dagar in och dagar ut heller precis. Har försökt få jobb men vim vill anställa mig hmms ingen. Känns som om att en pusselbit fattas, men vad är det för jag vill ha kärlek eller är det bara för att jag känner mig ensam? hmms
Själv tror jag nog det e för jag e depprimerad och små ensam emellan åt. För jag vet ju mkt väl om att kärleken finns inte det är bara något dumt ord någon har kommit upp md för att man skall tro det. Men ja det finns som sagt inte ni då som har den turen att hitta den skall vara enormt glada at tni inte föddes till mig som bara har otur med allting som jag gör.
Liktsom titta på mig jag e en  wanne be som färgar håret brunt och se yngre ut än vad jag redan är, jag har inte fixat mitt körkort änns vad e jag för någon förlorare typ (ni som inte går på körskola skall inte ta illa upp med detta). Under mitt 19 åringa liv har det medandra ord inte hänt något speciellt intressant med mig jag har bara gptt omringt och glott och bara funnis där. Är inte speciellt söt så killar vill inte ha mig för det sen kroppen ja den var väl fin en gång i tiden innan jag började gå upp i vikt men ändå det skall fixas igen för jag har börjat banta skall ner till mina 45 kg igen innan jag blir 20 (försöka iaf) att inte röka håller på att ta kål på mig vill bara ta en cigg hela jävla tiden men jag skall inte göra det skall sluta röka har haft en veckas upphåll nu skall klara längre tid det skall jag fan klara skall inte fastna i skiten igne utan bara vara en feströkare.

Ja sen så känns det som ingen bryr sig längre om mig dom som stod mig som närmst för bara nån vecka sen var tar ni vägen? Försvinner allt mer o mer från er känns det som.. Kommer ni änns finnas kvar vid min sida år 2009? eller ni försvinner innan dess? Jag orkar inte att veta vart livet skall ta vägen, tänk bara att stå ensam kvar precis så känns det som jag gör nu, jag hatar verkligen denna tiden på året. Klarar fan inte av mitt liv längre, det går inte en ända dag utan att jag gråter mig igenom halva dagen eller får gråta mig till söms utan änns en anledning. Hatar att vara så fuck upp deppig så att jag inte vet vart jag skall ta vagen, harar att hata min kropp och mig själv, jag vet ju om att inners inne så vill ingen ha mig eller så det e det folk som har sagt ändå så går jag på alla dom som säger att jag ser bra ut fattar inte... Hur fan kan jag vara så jävla lättlurad. Fanns en tid där det verkade som om att killar ville ha mig men den tiden e fan borta nu. Kvittar vem man träffar ute elelr hur många ggr man e ute alltid killar som kollar in ens kompisar och tycker att dom ser bra ut, men jag då jag jo jag e den fule av oss.
Orkar fan inte detta mera inget som händer ingen som verkar bry sig så spec mkt ingeting, jag e bara rent tom innom mig har inget att sägea ingenting fixar jag verkligen mig igenom en depp period till eller kommer denna bli den sista?
det är en fråga jag ställer mig själv varje natt innan jag somnar och varje morgon när jag vaknar. Varje natt drömmer jag om hur mkt folk ogillar mig och om hur ful jag e och om hur folk står och snackar om mig bakom min rygg och skriver din fule sak försvinn från jorden, vaknade nog typ två gånger och bara grät inatt i typ en kvart för att jag blivit mer mer utstött från allt som händer i drömmarna sen kommit på det var bara en drömm sen somn at och samma ska hänt igen...
är detta bara en drömm eller är det verkligheten...

Asså det värsata var ändå när jag drömde om mina bästa kompisar och när dom snackade skit i min närvaro om mig och sen vbara kollade på mig när vi lämnade första krogen och sa te mig "varför hänger du efter oss, fattar du inte att vi inte vill ha med dig att göra något mer, du kan dra hem igen vi vill inte ha med dig att göra fattar du inte det du e för ful för att vi skall kunna umgås med dig offentligt, folk tror fan att vi e lika fula som du e, vi umgås vara när vi e hemma och ingen ser att vi e med dig fatta det någon gång så försvinn HEJDÅ"  sen bara gick vidare och skratta åt mig en massa fan va jag bölade när jag vaknade och bölar fan som fan bara jag tänker på att det e natt om några timmar igen (okej typ en 12 timmar men ändå) vart skall jag ta vägen känner inte för att träffa någon men jag måste ju göra det dför jag måste veta om det bara var en drömm eller om det är rena verkligheten.

Finns det någon där ute som vill veta av mig eller är det bara inbillning från mig att det finns någon som tycker om mig?
Snälla någon svara på min fråga snälla gör det bara pallar inte med detta mkt längre....
Finns det någon som känner som mig eller är jag ensma? (vet om att det finns säkert jätte många som känner så här)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är bara en dröm älskling.. finns alltid här för dig! ALLTID<3 prata med mig.. deprissioner ska man inte gå igenom själv.. tro mig, jag gjorde det misstaget länge. <3<3 älskar dig

2008-10-13 @ 22:39:32
URL: http://nocturnalthoughts.blogg.se/
Postat av: Danielle

bara en dröm snäckan, tro mig :) tänk på allt bra alla har sagt nästa gång du blir deppig. STrunta i det som är dåligt. <3

2008-10-15 @ 14:06:55
URL: http://syndigtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0