Fuck it all

Hatar hatar hatar aklltid när jag ser fråm emot något så blir det aldrig någon sin av alltid...
vad har folk emot mig?  jag börjar fan undra allt för nån behövde stöd jag då ? mig skiter ni i bara lovar en jävla massa för att dissa mig sen tack för den ni kan fan dra o du skulle vara min bror börjar fan undra när en kille går före din egna syster för helvete

så här ligger det till ni som nt fttar ett skit

jag o fredde bestämde att vi skulle te malmö igår men eftersom att <andys fest va då så ändrade vi det till idag men nu mår en kille blä och då måste fredde ställa upp o snacka me dhan så han dissar mig snällt detta e fan bestämmt sen innan man jajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0