Man måste hela tiden sträva efter sina mål

Ja folket verkar fortfarande inte som om att någon läser min blogg men skit samma jag skll fan inte ge upp så lätt skall ni veta..

Man måste hela tiden uppnå sina mål eller ja sträva efter dom och det skall jag börja göra från och med nu i denna studen..
Några mål jag har e att komma i min balklänning innan året e slut och det som det rörsig på e ca. 2 cm så det borde jag väl fix eller vad säger alla det är trotts allt 4 månader left så jag hoppas på att klara det annrs så får jag fuska med bantningspiller eller något.. men som sagt diet och inget mer godis för min del mer än  en till två gånger i månade för det finns inget bättre ju ;P

nu skll jag sova har en dag i portioneringen framför mig imorgon och då måste man vra pigg men skönt skall det bli med sovmorgon ialla fall.

Pugg o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg

2009-08-13 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0