Tjoooho

Läget alla?

Själv så har jag varit vaken nu ett tag ;P tihi känn på den vet jag moahahhaha

Om vi skall börja med gårdagen då så kom emma hit vid halv 11 så vi stack direkt till dickens då där vi satt och snackade med sanna, jessica och en till som jag van inte kommer på namnet på nu :(  trevligt trevligt men jg träffade även min snyggingar Emma och Bella alltid lika roligt att träffa dom ju (:
 Sen vid tolv begav jag o emma oss till knutan för att träffa på lite annat folk som jag kände snackde stack tillbaka chillade o så sen stack jag o emma på äventyr i hbg och träffade den snyggaste av dom alla tihihi mega trevligt sen så kom jag hem vid halv 4 ;)

Idag vaknade jag att någon ringde mig halv 11 med dolt nr men jag mitt nötta dissade att svara förlåt vem det nu var men ville sov vidare men kunde inte somna om så stack ner där nere och hjälpte mamma med sitt smink ;P sen stck vi till väla så fick jg en tröja av henne och en av mormor mega fina  En brun  och en svart mega mysig kofta Me like skall köpa en till sådn kofta i nnan färg sen har min syster två av den andra jag kan låna i värsta fall med funderar på en grå i den med men får se :P

Men ikväll så är det malmö som står överst på listan med herr freddson aka bror och kanske yasser Ja vad jag längtar ihhhh :D kommer bli så skoj love it men men skall yra runt lite nu jag o syster yster johanna försökte vra lika mamma bar flabbade kommer bild på oss nakdelen var att hennes byxor va i tvätten annars har vi lika dan byxor med ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0