Vad gör man


Då vart man hemma från praktiken på ikea då ja slapp portioneringen halva dgen så jag blev uppkallad för att täcka upp för folk i personlmatsalen :D så gld jag blev sen nu när jg kom hem hörde bästisen av sig och ville till K-stan o träffa hennes mr ragg så skall snrt dit formodligen med henne men hade nog hellre sovit men emn vill träffa min bästis så ja då ställer jag upp jag slapp köra iaf weeehooo :D

Jo det men min pappa tycker fn att jag e fet så nu jävlar skall jag gå ner i vikt om till och med han påpekar det...
operation viktminsktning bli smal påbörjas ikväll redan ingen mer mat sen äta 2-3 ggr på dan var av sallad ena gången om inte alla tre... resten av suget får finnas kvar samtidigt skall jg hålla mig borta frn ciggen hållt mig vid ett pcke fårn i söndags och har en del kvar så weeehoo trodde aldrig själv att jag skulle klar det men jag e glad...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0