zzzzzzzzzzzzzz





Hejsan alla sötnosar

Ja jag är så sjukt jävla trött nu så det inte e sant och har muskelspänningar i hela fucking ryggen med eller ja typ något i den stilen ialla fall buhu :( någon som e bra på att massera eller bara vill bli bra så ställer jag fan upp idag för att bli av med mina spänningar som jag har det e sjukt det går från ncken ner i ryggen och över vänstra skuldran och jag kan kanppt röra mig känner mig typ handikappad eller något.. Men skit i det jag lever bara en gång så då får jag ta smällar som dessa med..

Nä men om jag skulle kryp ner o bädda in mig under täcket och lyssna på regnet.. så sjukt mysigt att höra pånär mn ligger i sängen allting som fttas e en pojke och en bra film ..

Aja skal sova nu sp ni får ha det så jätte bra alle sammans så syns vi ;)
Puss o kram vi syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0