Vad är en vän

Är det meningen att ens så kallade vänner bara skall ignorera en när det inte passar dom?
Att tjejen som man kallar sin "bästa vän" slutar höra av sig pga av en kille och ändå säger att man e bästa vänner
att tjejen som påstår sig finnas vid ens sida alltid o vara ens "andra halva" slutar öra av sig pga en kille...
Det är fan sjukt att vänskapen skall behöva lida för att den ena treäffar kärleken och sedan bara skiter i kompisen som blir ensam kvar...

Jävla roligt alltså eller inte sen står man där ensam kvar utan någon typ..
Nyårs afton då alla e med sina vänner och har skoj nää då sitter jag hemma i sängen för mina vänner har inte tid med mig snällt eller inte,....

Frågan e kan man kalla detta för riktiga vänner? vill inte släppa kontakten för trivs i sällskapen iaf när jag e med bästa vännen men vet i fan hur länge jag orkar med detta för det tär på en och man mår fan inte bra ut av det..
Klart att jag vill att mina vänner och framför allt min bästa kompis skall vara lycklig men hon skall inte skita i mig bara därför...

Ta åt er ni som känner er drabbade ut av detta resten skit i det....


Tack ännu en gång för att ni tog er tid att lyssna på mig :D

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0