Hejsan svejsan

oj va lagasedan jag bloggaade nu :O
fy skämms på mig tihihi nää men palla typ hell no...
sitter hemma hos mailn nu och kommar på när hon sover vi skall snart städa o så sen blir det häm o hämta kläder sen en soft kväll här ikväll sen vet i fan om jag sover här eller hemma inatt...
Tanken va ju swea igår men blev inget pga ingen hade pengar men sötsaken va ändå inte där så jag la ner o väntar tills nästa v ecka då jävlar... så jag köptegodis o kollade vilm där hemma sen vid halv 11 ringde malin och och fick hit mig så halv tolv stod man på knutan hahah

Blev dess utom halvt uppraggad på bussen så ihh eller inte dom va söta men nt min stil direkt :P aja
tänkte bjuda er på lite bilder från just nu...

puss o kram

tänk på att jag e osminkad....














hon snarkar med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0